Συχνές Ερωτήσεις


1. Γενικά


1.1 Τι κάνει αυτή η ιστοσελίδα;

Η www.iban.com προσφέρει μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για την επικύρωση των στοιχείων πληρωμής και συγκεκριμένα των Διεθνών Αριθμών Τραπεζικών Λογαριασμών.
Κάποιες από τις κύριες λειτουργίες της υπηρεσίας μας είναι:

- Έλεγχος για το εάν ένα IBAN είναι ΕΓΚΥΡΟ ( με χρήση αλγορίθμων ελέγχου ψηφίων )
- Ταυτοποίηση πληροφοριών μιας τράπεζας από ένα IBAN
- Ταυτοποίηση κωδικών BIC από ένα IBAN
- Έλεγχος τοπικού τραπεζικού κωδικού και αριθμών λογαριασμού για εγκυρότητα
- Υπολογισμός IBAN από τοπικούς αριθμούς λογαριασμού και κωδικό τράπεζας

1.2 Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από αυτή την υπηρεσία;

Κάθε επιχείρηση που επεξεργάζεται τραπεζικές πληρωμές, εγχώριες ή διεθνείς, μπορεί να βρει χρήσιμες τις υπηρεσίες μας.
Με την επικύρωση των στοιχείων πληρωμής, όπως του IBAN πριν από την επεξεργασία των πληρωμών, οι επιχειρήσεις εξοικονομούν χρονικές καθυστερήσεις και επιπλέον φόρους σε αποτυχημένες τραπεζικές συναλλαγές.

1.3 Αυτή η υπηρεσία είναι δωρεάν;

Ο ιστότοπός μας διαθέτει δωρεάν δοκιμαστική σελίδα επικύρωσης και υπολογισμού IBAN.
Η δωρεάν δοκιμή όμως είναι περιορισμένη για την προστασία των υπηρεσιών μας από καταχρηστική χρήση
Μόλις υπερβείτε τα δωρεάν ερωτήματα, μπορείτε να αγοράσετε ένα απεριόριστο πλάνο στη σελίδα αδειοδότησής μας

1.4 Γιατί η επικύρωση IBAN δε λειτουργεί για τη χώρα μου;

Δεν έχουν ενσωματωθεί όλες οι χώρες στο σύστημα IBAN, η χώρα σας ενδέχεται να μην το υποστηρίζει
Ωστόσο, παρακαλώ ενημερώστε μας, ώστε να μπορέσουμε να διερευνήσουμε και να σας παράσχουμε περισσότερες λεπτομέρειες
Μπορείτε να δείτε τις υποστηριζόμενες χώρες στη σελίδα Δομής IBAN

1.5 Πόσο έμπιστη είναι;

Οι αλγόριθμοι ελέγχου ψηφίων είναι ένας εξαιρετικά ακριβής τρόπος για την ανίχνευση σφαλμάτων πληκτρολόγησης και για την επαλήθευση της ακεραιότητας ενός IBAN
Με την εκτέλεση επιπρόσθετων επιπέδων επικύρωσης, όπως με αναζήτηση της βάσης δεδομένων των κωδικών τράπεζας, με τον έλεγχο της δομής και της μορφοποίησης, μειώνουμε την πιθανότητα σφάλματος στο ελάχιστο.
Η βάση δεδομένων των τραπεζικών μας κωδικών συμπληρώνεται από πολλές επίσημες πηγές (κεντρικές τράπεζες, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, ρυθμιστικοί φορείς κλπ.) και ενημερώνεται τακτικά

2. Τεχνικά


2.1 Έχετε ένα API?

Ναι, παρέχουμε πρόσβαση API για όλες τις υπηρεσίες μας
Μπορείτε να βρείτε τα έγγραφα στην ενότητα προγραμματιστών μας.

2.2 Έχετε μια λειτουργία γενικής/μαζικής επικύρωσης;

Ναι, για τα μέλη μας, παρέχουμε μια μαζική διεπαφή επικύρωσης IBAN
Το σύστημα λαμβάνει μια λίστα IBAN και επιστρέφει τα αποτελέσματα σε CSV στη σελίδα ή σε αρχείο CSV/Excel που μπορείτε να κατεβάσετε.

2.3 Το API βασίζεται σε REST ή σε SOAP;

Για την υπηρεσία επικύρωσης IBAN προσφέρουμε και τα δύο τελικά σημεία API SOAP και REST.
Παρακαλούμε ανατρέξτε στην ενότητα προγραμματιστών μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το API.

2.4 Πόσα ερωτήματα μπορούμε να τρέξουμε ανά δευτερόλεπτο;

Έχουμε δοκιμάσει το σύστημά μας και αυτό λειτουργεί κανονικά για έως και 10 ερωτήματα ανά δευτερόλεπτο
Ωστόσο, για μεγαλύτερες συναλλαγές (χιλιάδες επικυρώσεις) προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το γενικό εργαλείο επικύρωσης IBAN στην περιοχή πελατών σας.
Έχει σχεδιαστεί για να εκτελέσει μια ενιαία συναλλαγή με τεράστιους αριθμούς με τη μικρότερη ποσότητα πόρων

2.5 Μπορούμε να αποκτήσουμε τον κωδικό BIC / SWIFT από το IBAN με την υπηρεσία σας;

Ναι, η βάση δεδομένων μας περιέχει τους κωδικούς BIC για τις περισσότερες υποστηριζόμενες χώρες και τις τράπεζές τους
Το API μας και η χειροκίνητη αναζήτηση παρέχουν αυτό το κομμάτι πληροφορίας εάν είναι διαθέσιμο


2.6 Μπορώ να δοκιμάσω την υπηρεσία πριν την αγορά;

Ναι, μπορείτε να κάνετε αίτηση για έναν δωρεάν δοκιμαστικό λογαριασμό στη Σελίδα Εγγραφής μας .
Ο δοκιμαστικός λογαριασμός διαθέτει 100 δωρεάν ερωτήματα διαθέσιμα για να δοκιμάσετε το API και τις χειροκίνητες διεπαφές
Ο δκοιμαστικός λογαριασμός θα λήξει μετά από ένα μήνα.


3. Αδειοδότηση


3.1 Πώς μπορώ να αγοράσω την πρόσβαση στις υπηρεσίες σας;

Μπορείτε να επιλέξετε ένα πλάνο και μια υπηρεσία κατάλληλη για εσάς από την ενότητα παραγγελιών μας.

3.2 Ποιες μεθόδους πληρωμής δέχεστε;

Ο πάροχος πληρωμών μας ( Avangate ) υποστηρίζει μια μεγάλη ποικιλία μεθόδων πληρωμής. Μπορείτε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, τραπεζικής μεταφοράς, PayPal και άλλων.

3.3 Υπάρχει κάποιος με τον οποίο μπορώ να μιλήσω για να αποκτήσω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες σας;

Ναι, η ομάδα πωλήσεών μας είναι διαθέσιμη για τηλεφωνική επικοινωνία από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00πμ - 5:00μμ CET.

3.4 Τα πλάνα μέλους λήγουν;

Ναι, όλα τα πλάνα μας διατίθενται με την ιδιότητα μέλους για έναν χρόνο.
Οι υπηρεσίες σας θα λήξουν ακριβώς 12 μήνες μετά την αγορά του πλάνου σας.

3.5 Θα χάσω τα μη χρησιμοποιημένα ερωτήματα όταν λήξει η υπηρεσία μου;

Ναι, τα ερωτήματα είναι διαθέσιμα για 12 μήνες μετά την αγορά. Όλα τα ερωτήματα στο λογαριασμό σας ακυρώνονται μετά την ημερομηνία λήξης.

4. Υποστήριξη Λογαριασμού


4.1 Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη;

Μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα υποστήριξης από την Περιοχή Πελατών.

4.2 Πόσο γρήγορα θα λάβω μια απάντηση στο αίτημά μου;

Η υποστήριξή μας λειτουργεί Δευτέρα - Παρασκευή από τις 9:00πμ έως τις 5:00μμ CET.
Στις εργάσιμες ώρες συνήθως θα επιστρέψουμε σε εσάς μέσα στην επόμενη ώρα.

Εκτός των εργάσιμων ωρών η απάνταση μπορεί να καθυστερήσει.

4.3 Μπορώ να ενημερώσω τις πληροφορίες του προφίλ μου;

Ναι, στην περιοχή πελατών σας -> στην ενότητα Ο Λογαριασμός Μου μπορείτε να τροποποιήσετε τις λεπτομέρειες επικοινωνίας του λογαριασμού σας.

4.4 Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Ναι, μπορείτε εύκολα να αλλάξετε τον κωδικό προσβασής σας από την Περιοχή Πελατών ->, στην ενότητα Ο Λογαριασμός Μου.

4.5 Μπορώ να αλλάξω το όνομα χρήστη μου;

Όχι, το όνομα χρήστη σας δεν μπορεί να αλλάξει από την Περιοχή Πελατών σας.